úterý 23. listopadu 2010

které články vydělávají nejvíc?

tak jsem si říkal, že začnu "normálně" psát, aby se tu z toho stal normální blog, viz například některé mé články z posledního měsíce. Jsou delší, mají hlavu a patu, dokonce mě to snad i začalo bavit.

Jenže - taky jsem si nainstaloval hlídání kde a jak klikají lidi na reklamy. Musím říct, že tohle je moje oblíbená zábava, sledovat, kolik eurocentů jsem ten daný vydělal na adsense.

Takže přátelé, nechci vám křivdit, ale zde je TOP 5 nejvýdělečnějších článků (sami posuďte jejich kvalitu):

1) nákupy v Polsku - ušetřete na čemkoliv :o)

2) vodafonepark.cz / komunikační portál

3) oblíbené aplikace pro Symbian S60 - Nokia N73

bude to jen TOP 3, mě už se to nechce dál kopírovat...

Takže co? :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me