úterý 28. července 2015

moje recenze na Power Bank Powerseed PS-13000b bílo-černá


mám ji asi 2 roky, zhruba jsem spokojený, ale ten design, to je něco - vypadá to jako power bank z roku 1985 až na to, že tenkrát ještě USB neexistovalo :) ... po přečtení kladů a záporů - funkčně je v pohodě, ale k radosti z pěkného zařízení to má daleko

Klady:

  • vysoká kapacita - nabijete s ní mobil, pak ještě jeden a nakonec ještě jeden mobil. A když se vám všechny tyto mobily vybijí, zvládnete je s touto power bankou dobít ještě jednou znovu :)
  • 2 nabíjecí konektory pod sebou, takže můžete nabíjet jak Android, tak iPhone a to ještě současně (což dělám já)

Zápory:
  • vypadá jako old-school power bank, jednoduše - je divná ... když ji někde vytáhnu, hned se mě každý ptá, co to proboha je
  • navíc je oblá, nejde na ní položil mobil, aniž by sklouzl
  • je těžká jako pr.se ... když ji máte v batohu, nedejbože v tašce od notebooku, je to hned těžší - ale to je daň za vysokou kapacitu
  • led indikace - dobíjím, přijdu k tomu za 12 hodin a furt to bliká, že se to dobíjí, tak čekám, kdy to přestane a ono nic ... kdyby tam ty diody nebyly, bylo by to lepší
  • power bank je velmi inteligentní - když něco dobíjí a na chvilku to asi přestane odebírat proud, nabíječka usoudí, že už se to dobilo a vypne posílání šťávy - což se mi několikrát stalo, že se mi ne-do-nabil mobil :)
  • nedovede nabíjet a zároveň být sama nabíjena - scénář - chodím s vybitým mobilem po bytě, ten se vesele nabíjí a já zjistím, že power bank je vybitá, nicméně nechci nechat zamřít ani mobil - což nejde. Jakmile začnu nabíjet powerbanku, vypne se nabíjení napojených zařízení, ve finále nabíjím jak banku, tak i mobil odděleně, další nabíječka

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me