Tohle mi přišlo od Holmes Place.
Asi objevili nějakou chybu ve svém systému nebo v obchodních
podmínkách, zřejmě však nechtějí klienty informovat, v čem je problém
:o)
Jinak na mě tento mail nepůsobí, že bylo potřeba napsat "nějaký" mail,
ale nejlépe v něm nic neříct ...
2010/11/14 PPK <PPK@holmesplace.cz>:
>
>
> Vážený kliente,
>
>
>
> Z důvodu chybného nastavení systému, vyvstaly ze strany klientů požadavky,
> týkající se obchodních podmínek předplacených karet.
>
> Tato skutečnost ovlivnila jen klienty předplacených karet, pořízených před
> 1.1.2010. Klientů, kteří mají členství, firemní karty nebo klientů
> využívající osobní trénink se tato skutečnost netýká).
>
> Pokud cítíte, že vás toto mohlo ovlivnit, kontaktujte nás prosím na emailové
> adrese ppk@holmesplace.cz. Při kontaktování mějte prosím vždy připravené:
>
> - Jméno
>
> - Příjmení
>
> - Datum zakoupení předplacené karty
>
> - Číslo vaší předplacené karty (naleznete jej na zadní straně
> karty).
>
> Všechny žádosti budou zodpovězeny e-mailem během 48 pracovních hodin od
> obdržení vaší žádosti.
>
>
>
>
>
> Děkujeme,
>
> Váš Holmes Place tým
>
>
>
>
>
>
1 komentářů:
Docela mě Holmes Place zklamalo a to doslova!
Neoprávněně strhávají předplaceným kartám pořízených před 1.1.2010 měsíčně částku, jako kdyby tam člověk chodil. Neříká se tomuto neoprávněné obohacování? Žádnou novou smlouvu s nimi jsem totiž nepodepisovala a s novými podmínkami, které někdo někde vystavuje od 1.4.2010 nesouhlasím!
Nevím jakou hru to rozehráli...Ale nedejte se, když nás bude víc, tak se s tím dá něco dělat!
Okomentovat