sobota 13. listopadu 2010

dnešní odpoledne plné nastavování počítače

no tak jsem dnešní odpoledne strávil nastavováním svého nového počítače lenovo x201i, protože na wifi mi jel hrozně pomalu a na síťovém káblu uspokojivě.

nakonec jsem se vydal na chodov, abych zjistil, jestli se to tak chová i na nějaké “normální” wifině.

Samozřejmě to tu jede jak z praku, takže problém je v mém wifi routeru, alespoň si mám s čím večer hrát.

Mimochodem, když už tady jsem, tak jsem zjistil, že v “jídelní hale” na chodově už nejsou dostupné hotspoty poskytované přímo chodovem, ale je tu Starbucks s rychlostí asi 512 a McDonald na asi 134 kbit/s.

Podrobnosti McDonaldího připojení:

Your IP: 82.208.53.165 Geolocate on Google map and more ISP, Proxy IP and Internet Protocol Address info for 82.208.53.165
Country: (CZE) - Czech Republic IP Address or Proxy Internet Protocol Location
Region: Hlavni Mesto Praha
City: Prague
ISP: Centrum Praha Jih-Chodov s.r.o.
Host: assigned-82-208-53-165.casablanca.cz

Podrobnosti Starbucks připojení:
Your IP: 82.208.53.158
Geolocate on Google map and more ISP, Proxy IP and Internet Protocol Address info for 82.208.53.158
Country:
(CZE) - Czech Republic IP Address or Proxy Internet Protocol Location
Region: Hlavni Mesto Praha
City: Prague
ISP: Centrum Praha Jih-Chodov s.r.o.
Host: assigned-82-208-53-158.casablanca.cz

Jde tedy o jednoho a tohotéž poskytovatele, jen má každý svůj router :)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me