pátek 19. srpna 2011

kde parkovat u BB centra - Brumlovka?

Už dlouho se chystám napsat tenhle post, dneska jsem byl autem poprvé u svého nového zaměstnavatele ČSOB a taky jsem tam hledal kde zaparkovat.

Takže - pokud jste lůzři jako já a buď nemáte parking benefit nebo jste ho dostali až měsíc předtím, než jste se rozhodli dát výpověď, tohle by vám mohlo poradit, kde se parkuje u business centra Brumlovka.

Všimněte si však datumu tohoto postu. Až se v BB Centru zprovozní budova Philadelphia, bude to ohledně parkovacích míst masakr...

Takže, začneme přímo u budovy GE a HP ... tam se dá zaparkovat jen mezi 6 a 7 hodinou ranní, v průběhu dne je to haluz, když zrovna někdo odjede.

Červenou barvou tedy zvýrazňuji místa, kde po 7 hodině ani nemá cenu pátrat.
Zelenou barvou místa, kde teoreticky zaparkujete mezi i mezi 8 a 9h.
A hurááá, modrá barva, tam parkuju já, tam se dá zaparkovat i po 9 hodině :)

Ještě podotknu, že v uvedené oblasti jsou všechna místa volná, žádné modré zóny...

image       image

Snad vám to pomůže :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Good :-) díky - přesně to jsem potřeboval

Anonymní řekl(a)...

no jo, ale dáte to na web, a teď nám tam všichni budou jezdit :( ach jo

Anonymní řekl(a)...

no jo, ale dáte to na web, a teď nám tam všichni budou jezdit :( ach jo

Charlie řekl(a)...

A huráá,další blbeček,co nám místním zabírá místo a ještě se tím chlubí.Kvůli takovým jednáme o modrých zónách,aby byly co nejdříve!!

bb99 řekl(a)...

:) proč ne ... radši utíkejte jednat ...

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me