úterý 29. ledna 2008

screen washer - slečna z Vodafone s ovečkou

NEW: stahujte screenwasher zde

NEU: Download Scheibe Bildschirm (Bildschirmschoner) hier

konečně se mi podařilo sehnat screensaver, kde je slečna z Vodafone reklamy.

Ke stažení zde:
http://www.vanocninadilka.cz/download/screensavers/ScreenWasher.zip



Zde nejodvaznejsi kousek :o)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dekuji.

Anonymní řekl(a)...

hojec, nevim jak vy vsichni, ale já chci mít stále čistý monitor,ale prost mi ta slečna nefunguje.píše mi to,že mam špatný formát.poradil byste mi někdo prosím?kdyžtak muj mail je lamulator@seznam.cz díky moc

bb99 řekl(a)...

hmm, on to totiž asi vodafoun smazal ... kouknu se někam na starý počítač a zkusím to sem dát

bb99 řekl(a)...

už jsem to našel a umístil sem:
http://sites.google.com/site/bbone99/Home/screenwasher

Anonymní řekl(a)...

díky moc už mě čistí monitor:-D je šikovná,fakt že jo:-). eště jednou díky.Petr

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me