středa 17. listopadu 2010

může se v modrých zónách parkovat o víkendu nebo o svátcích?

občas přemýšlím, jestli se může v modrých zónách v Praze parkovat o víkendech nebo o svátcích.

K těmhle myšlenkám mě svádí nějaké časy, které jsou uvedeny u některých značek uvozujících tyhle “modré bestie” :) je tam uvedeno něco ve smyslu rozdílného parkování v pracovní dny a ve dnech pracovního klidu, přičemž, jak jsem pochopil, se o víkendu na některých místech parkovat může.

Už jednou jsem takhle vyrazil do centra o svátcích, jako je třeba dneska, a kladl si otázku, jestli tam teda parkovat můžu nebo nemůžu. Už mám odpověď – dneska, 17.11.2010, tedy v den státního svátku, jsem u takového značky chtěl parkovat a když jsem tam auto zapíchnul, všiml jsem si, že borci v uniformách zrovna filmují jednoho z mých sousedů, auta nechávali zrovna odtáhnout.

Nutno podotknout, že na tyto prohřešky těžko uhrajete osobu blízkou, pokud vám tedy auto odtáhnou. Myslím, že strážníci už se poučili a nedávají ty papírové lístečky k podání vysvětlení.

Můžete si přečíst některé drobnosti vztahující se k osobě blízké, nebo alespoň parkujte tak, aby odtah nebyl jednoduchý. Pánové vypadají, že si vybírají dražší auta a taková, kde to mají bez problémů, třeba auta s mimopražskou značkou…

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me