sobota 17. ledna 2009

oblíbené aplikace pro Symbian S60 - Nokia N73


NOVINKA: prohlédněte si CD plné software pro Nokie
>zde na mém blogu<.

jaké aplikace používám na své Nokii N73?

kliknutím můžete vyhledat software přes Google v novém okně

- rotateMe
- Active Notes
- automatický zámek klávesnice
- google maps
- Office suite
- gmail aplikace
- JIMM
- Handy Taskman
- ZIP
- občas Papyrus - kalendář
- Safe - uložení hesel
- SecMan - vypnutí kontroly certifikátů ve výsledcích hledání je i můj blog :o))
- Search - vyhledávání v lecčems
- občas Opera Mini
- FRING

Kdyby měl někdo zájem o přesné názvy nebo linky, pište do komentářů, sleduju je.

 

Zde je link na pouzdra z PDAir, můj favorit je na obrázku. Výhodou je, že zasílají s nulovým poštovným. Pokud má kdokoliv zájem, zprostředkuji nákup, nebude to poprvé ani naposledy :o)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

SecMan slouží pro vypnutí kontroly certifikátů? To myslíš vážně? :) :)

bb99 řekl(a)...

asi mi chceš sdělit, že toho víš podstatně víc ... ano, i já vím, že to slouží k podstatně širší funkcionalitě, ale lidi, co se tu na to koukají, zajímají hlavně ty certifikáty...

takže ano, myslím to vážně :o)

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se, komentář jsem omylem odeslal dřív než jsem ho dopsal (jsem tu momentálně z mobilu a někdy už u mé stařičké N73 zazlobí joystick).
Ale tvá odpověď mi připomíná klasické: "Hodinky jako holinky, obojí se natahuje a dokonce i chodí".

Je to tvůj blog ale být na tvém místě tak bych spíš napsal něco ve smyslu že Secman slouží k hacku Symbianu a díky tomu (+ installserveru.exe ) i k možnosti instalace nepodepsaných aplikací. Takhle jen podporuješ velice častý omyl lidí kteří si na různých symbianových stránkách a fórech pletou pojmy s dojmy a zaměňují "hack" za "certifikaci". Přitom možnost vyhnout se certifikaci je jen jedna z mnoha věcí které hack umožňuje.
Jen tak mimochodem: ve výčtu aplikací ti chybí správce souborů (pochybuju že žádný nepoužíváš nebo používáš ten vestavěný který se správcem souborů skoro ani nedá nazvat. Já nedám dopustit na X-plore a taky Active File se mi zdá dost dobrý, i když na moje gusto moc pomalý)

No nic, sorry že jsem otravoval, potřeboval jsem něco vyhledat přes Google a tohle mi padlo do oka.
Měj se fajn...

bb99 řekl(a)...

jaký holinky? :o) chlapče, toto je 2 slovný popis toho, k čemu ten software bude používat 90% lidí... deaktivace certifikátů

jestli chceš ubergeek informace, uspokojíš se opět na mém blogu ve článku http://bbone99.blogspot.com/2008/12/get-rid-of-certificate-error-contact.html (nechce se mi to hledat, ale myslím, že to tam mám i v češtině), kde je celkem detailně popsáno to, o čem tu básníš, ale když se kouknu do statistiky návštěvnosti, můžu ti k tomu dát dodatečné info - nikoho to nezajímá :o))

mimochodem, používám vestavěný správce souborů...

pěkný den

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me