úterý 15. září 2009

moje negativní story s OVB

EDIT 2009-11-02: jestli chce někdo reagovat v komentářích na to, proč jsem se se slečnou sešel, když jsem sám tak chytrý, doporučuji přečíst celý článek a následné komentáře.

Začnu asi velmi obvyklý příběh - kolega v práci se stavil u mého stolu Stop__by_investigation a začal mlýt něco o nějaké blondýně, že prej finanční poradkyně a že mu udělala výborné smlouvy a u toho si s ní ještě pokecal. A prej jestli bych těchhle služeb nechtěl využít taky. Říkal jsem si - OK, sice teď nemám moc peněz, ale potřebuju minimálně navýšit svoje stavební spoření, možná zoptimalizovat pojištění dvou bytů, jednoho auta, třeba na mě někde čeká nějaká sleva...

Souhlasil jsem tedy s návštěvou, zavolal jsem slečně, představila se, že je z OVB, já jsem v té době k této firmě netrpěl žádnou záští, takže jsme se domluvili na schůzce. Sešli jsme se někde na Andělu, přisvištěla jakási holčina oblečena v saténové košili a saténové sukýnce, okamžitě ode mě dostala mínus 30 bodů, dalších mínus 30 za 15ti minutové zpoždění a odvlekla mě někam o 3 bloky dál, kde v 6. patře sídlila společnost OVB.

Začali jsme si povídat, o stavebním spoření, o hypotékách, pojištěních, o společnostech, se kterými má OVB uzavřenou svoji smlouvu a tudíž nejlepší podmínky na trhu, ... a musím říct, že slečna měla celkem přehled. Je to možná tím, že je jednoduché se naučit pár faktů o několika produktech a člověk je rychle v obraze. Na fakt, že v tuto chvíli mi nic moc peněz nezbývá, zareagovala slovy, že jí to stejně nevadí a že naše spolupráce bude dlouhodobá.

Abych tu nerozebíral složitě svoji situaci, nakonec jsme se asi na 2. nebo 3. návštěvě dohodli, že v tuto chvíli provedeme jen přepojištění 2 mých bytů. Bylo nutno ještě doložit nějaký výpočet, takže netuše nic zvláštního, podepsal jsem jí 2 smlouvy na pojištění u ČSOB s tím, že tam doplní konkrétní čísla. Protože každá normální pojišťovna ještě zasílá konfirmaci pojistky, neměl jsem problém s podpisem ničeho s tím, že to pak můžu odvolat.

Nutno ještě podotknout, že v té době jsem to pojištění jednoho bytu nutně potřeboval kvůli doložení k hypotéce, jinak by mi napařili nějakou "tučnou" pokutu.

Od chvíle podepsání smluv se po slečně slehla zem. Napsal jsem jí několik emailů, buď nereagovala a nebo reagovala řekl bych irelevantně.

Asi po měsíci jsem si s hrůzou uvědomil, že potřebuju to pojištění a narychlo si ho vyřídil přímo u ČSOB pojišťovny, nutno ještě říct, že pro účely hypotéky mi stačilo pojištění v cca 60procentní výši toho, co mi navrhla slečna z OVB.

Došly mi domů 3 složenky - pojištění, které jsem si sjednal sám a pak ty dvě od OVB. Na ty dvě jsem takříkajíc "sral", protože jsem a) neměl žádnou smlouvu a za b) říkal jsem si, že pokud nezaplatím první poplatek, nic se mě netýká. V tomto duchu jsem to i řešil s OVB, kde jsem si stěžoval na jejich proradnou prodejkyni.

O to větší bylo moje překvapení, když mi někdy v březnu 09 přišly dopisy od nějaké vymahačské agentury k zaplacení asi 2000 Kč za ty dvě "OVB" pojistky. Samozřejmě jsem je obě zaplatil, protože vím. co znamená negativní info např. v bankovním či nebankovním registru a opět o tom zpravil OVB. Tam zareagovali velmi zvláštně, že pokud jsem prý situaci půl roku neřešil, co se teď divím, že to má tyhle následky, což mě zrovna u finančního poradce s dlouhodobým záměrem na klienta překvapuje a po několika emailech, kdy mě pán z reklamací OVB, nutno říct, že s velkým nadhledem, vyfakoval, ať už ho přestanu otravovat, dokonce souhlasil i s tím, že to celé zveřejním na webu se stovkami návštěvníků.

Takže tak, sice po několika měsících činím a radím: nikdy si nenechte radit od nikoho z OVB, ani z podobných pseudo poradenských firem. Jen čekají na svoji provizi a nic dalšího je nezajímá.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jeden je špatný a hned jsou všichni špatní, já jako poradce OVB bych si tohle nikdy nedovolil, je rozdíl mezi těmi co si chcou krátkodobě vydělat bez ohledu na to co tím způsobí a těmi co berou tuhle práci zodpovědně.

bb99 řekl(a)...

Těchto příběhů je plný web, podle mě je to pravidlem. Takže si pracujte kde chcete, ale já se budu snažit o to, aby s váma jakožto s reprezentantem OVB každý vyrazil dveře.

Anonymní řekl(a)...

Prijde mi, ze az nejak moc dobre se vyznas, jak tohle cele funguje. Mas averzi pouze k OVB nebo ke vsem poradcum a firmam? Je to pro me trochu nepochopitelny. Ale pokud to vidis takhle, je to jen tvoje vec a lidi, kteri jsou po nasi spolupraci spokojeni, je tyhle kecy stejne nezajimaj a jspu radi, ze to nemusi resit sami za sebe. Spolupracuju s OVB uz pet let a s klidem v dusi muzu rict: Vyrazit dvere.,.,.by mel nekdo s tebou!!! Co jsi kdy dokazal, ze muzes soudit lidi, ktery ani neznas, ty ubozaku!!!Tak si bez svoje komplexy lecit nekam jinam. A souhlasim naprosto s komentarem cislo jedna. S pozdravem soudruch Sedlacek z Brna

bb99 řekl(a)...

diky za komentar a za uznání toho, že se vyznám .o) myslím, že ve finančním sektoru se vyznám dobře.

chlapče nebo pane, když mi někdo sebere smlouvu, nechce mi ji dát a to ani po slušné žádosti na centrále společnosti a já kvůli němu zaplatím asi 3000, je to důvod napsat o tom do blogu.

jinak - tohle je můj osobní blog, takže je to přesně místo, kde si můžu léčit svoje komplexy.

a k tomu vyrážení dveří, to ať klidně udělají, jenže já nechodím po republice a neokrádám lidi, v tom je ten rozdíl :o)

bububu, více takových komentářů, ať si udělá každý obrázek ...

Anonymní řekl(a)...

Uz jsem parkrat zazil, jak se konkurence snazi nekoho vytlacit pomoci podobnych historek.Tohle neni jen o OVB, ale o tobe. Ja naprosto soulasim s tim, ze ta kravka to posrala a tohle opravdu dela spatny jmeno fin. poradenstvi i samotnemu OVB. Nicmene dobre odvedena prace za 5 let meho ucinkovani u teto firmy je naprostym opakem toho, co pises nebo si myslis. Smlouvy si taky beru domu a pak je klientum vracim vyplnene. Nikdo z nich v tom problem nema a vse bylo vzdy v poradku. Je to pouze o lidech. Kazdy nemuze delat tuhle praci, to asi vis sam. Sam bych ty holce za to naplacal, to mi ver. Ale nemas pravo posuzovat lidi, kteri se snazi o na napravu toho, co znicili ti druzi. At uz si myslis cokoli, tva slova OVB neporazi ani v nejmensim. Viz vstup OVB mezi 50 nejlepsich firem na Frankfurtske burze. Vim, ze existuji lide, kteri to delaji spatne a asi tady takovy budou vzdy, to ja neovlivnim, ale budou tady i taci a je jich vetsina, kteri tuto praci budou delat korektne. A pokud rikas, ze se v tom tak dobre vyznas, proc jsi vlastne potreboval radu "odbornika"? Vsem preju, aby se takova zkusenost, at uz je pravdiva, ci nikoliv.,.nikdy nestala a ja vcetne moji firmy se o to budeme snazit. Mir a OVB v dusi, pratele:)

bb99 řekl(a)...

no jo, já bych jí naplácal, nezbedná holčička ... a moje hypoteční banka by mi pak naplácala formou smluvní pokuty za nedodržení podmínek stanovených v hypoteční smlouvě cca 30-50 tisíc.

ok, já můžu být idiot, beru to, ale podívejte se do tohoto článku http://bbone99.blogspot.com/2008/09/moje-zkuenost-s-finannm-poradenstvm-od.html
resp. na vyhledání google.

Není to divné, že je tam od renomovaných serverů negativní hodnocení? Že OVB sere na profesní organizace a vyloučení z nich bere jako svoji výhodu?

Rozhodně bych sem nemotal nějaké hodnocení frankfurtské burzy, protože a) jde o hodnocení pobočky v cizí zemi a za b) hodnocení burzy nic neznamená, to klidně mohlo být zhodnocení objemů obchodů.

A řeči typu "tohle není o OVB, ale o tobě" si nech od cesty. Tohle je o firmě, která ani poté, co selhala její pracovnice, nedokázala pochopit, že je načase alespoň vrátit nikdy nedoručené smlouvy a to byl mj. důvod, proč byla vyloučena z asociace finančních zprostředkovatelů.

proc jsem se obrátil na finančního zprostředkovatele, odpověď hledej v článku. Obecně, můžu se v tom vyznat, ale množstevní slevy nemám, proto jsem se na ně obrátil. Možná to pochopíš.

Opět si pochvaluji tuhle diskusi, opakujte to OVB více, za chvilku předběhnu ve výsledích vyhledávačů i samotnou homepage OVB :o)))

Anonymní řekl(a)...

Taky nerozumím tomu, když se vyznáte, proč jste si nevybral tu nejlepší možnost na finančním trhu a nezřídil si jí sám. Mě snad připadá, že my z OVB budeme po klientech chtít za dobře odvedenou práci, ať vloží nějaký článek na internet, jak byli spokojení oni, aby tady pán viděl, že jsou i spokojení klienti. Jasně že toho je plný internet, otazkou zůstává, kolik procent z toho je reálných a pravdivých a kolik smyšlených. Internet je jako bulvár, nikoho nezajímají cizí úspěchy, ale pouze porážky a trapasy, tudíž by to stejně nikdo nečetl, kdyby se psalo o našich úspěšich, lidi raději čtou kousky o nezdarech a nespokojenosti.

bb99 řekl(a)...

Pane, co to tady melete?

V článku je jasně napsáno, že jsem si pojistku vyřídil o 40% levněji, než mi nabízela slečna z OVB.

Dopředu samozřejmě nemůžu vědět, že mi někdo sebere smlouvu a i slušný apel na vrácení originálů na centrále společnosti bude bezúspěšný. Tohle se v civilizované společnosti nedělá.

Článek je o tom, že mi OVB prostřednictvím svého prodejce ukradla smlouvy a dostala mě do situace, že jsem tyto ukradené smlouvy musel zaplatit (plnit se smluvní pokutou, jakkoliv to nazveme). Tyto smlouvy mi i odmítli vrátit.

Takže to nezlehčujte nějakým internetovým bulvárem.

Tohle se stalo, konkrétně mě, musel jsem to zaplatit.

Anonymní řekl(a)...

Po válce je každý generál. Nevím proč jste se s tou slečnou setkával a nezařídil si to sám, když máte takový přehled. Teď tady píšete, jak že jste to nezvládl sám a levněji, když už bylo pozdě. Bohužel jediné co Vám můžu říct je to, že jste měl tu smůlu a setkal se asi s nějakým začátečníkem. Chtěl bych přímo od Vás vědět, myslíte si o mě, že jsem taky takový jako ta slečna? Že celá filozofie společnosti OVB je založena na okrádání klientů? Proč by jsme to dělali? Tohle je společnost, která funguje od roku 1970, takže pokud si opravdu stojíte za tím, že všechny klienty pouze okrádáme a že nám o nic jiného nejde, tak nemyslíte si snad, že by jsme tu už nebyli? Že pokud by lidi s náma nebyli spokojení, že by tato dlouho fungující společnost už dávno vymizela?

bb99 řekl(a)...

tohle je nesmyslná debata, točící se stále v kruhu.

setkal jsem se s ní proto, aby mi poradila, zařídila slevu, kterou já mít nemusím. jak jsem již napsal, ve standardní spolupráci nikoho nenapadne, že druhá strana ukradne smlouvy a ani mateřská firma (OVB) není ochotna je vydat.

v čechách OVB od 1970 rozhodně není - nesmyslný argument. Vyloučení z asociace finančních zprostředkovatelů a následný výsměch OVB hovoří samo za sebe. Pro mě, možná i pro další klienty.

nevím, jakou bitvu máte na mysli, mě střet s OVB stál několik tisícovek + potenciálně tučná pokuta za něco, co na to bylo navázáno (nutná pojistka hypotékou financovaného bytu).

Tolik moje zkušenost, o které jsem tu napsal, aby si ostatní dali pozor.

Jestli chcete reagovat na z kontextu vytržené věty bez souvislostí napsaných předtím, budeme se tu točit v kruhu stále. Resp. nebudeme.

Anonymní řekl(a)...

Co ste sa kokotov najedli ...OVB sa vypraža na nete a kazdy vyhoneny maklersky geňo si sere do huby ked obhajuje 1000 tisíce vy chuji tisíce negativnych nazorov na ovb,len sem tam SA nejaka Kokotia hlava VYSTRČI a oblizuje ten buzerantsky system v ovb.Jak "jeden je spatny a hned jsou fsichni spatny" CO NEVIES SI VYGUGLOVAT HODNOTENIE OVB od ludi co tam pracuju? ze kolko je spatnych znechutenych averznych ludi voci ovb. poznam OVB BUDEM VAM PISAT O NEKALYCH PRAKTIKACH A NEFEROVYCH OJEBOF LEBO TA SAM PRACUJEM AKO SPECIALNY OSIERAC KOKOTOV KAZDEHO MOJHO NADRIADENEHO VEDUCEHO CO VYLEZIE Z PICI KRAVSKEJ S FALOSNYM USMEVOM OD UCHA KUCHU kazde vyhonene rano a zacne trepat tie jeho naucene frazi aby som ho nedostal do Afektu mojimi argumentami voci ovb.
...vela stastia MLM

Anonymní řekl(a)...

Bratře slovenský. Kokoty, piče a spol si nechaj doma.
Ohledně OVB, nedělám tam, neobhajuji firmu jako takovou, poněvadž jsem za svůj život v podstatě neměl větší osobní kontakt a zkušenost. Vzhledem k tomu, že tam ovšem dělá mnoho lidí z mého okolí, tak si nikdo nestěžoval na špatné praktiky firmy. Lidé chtějí vydělávat, ona slečna pravděpodobně byla jedním z těch lidí.
Každý z OVB jede prakticky na vlastní účet, firma dělá pouze administrativní záštitu, tudíž záleží na štěstí, kdo se Vás jako poradce ujme.
Řekl bych, že příběh pravdivý být může, proč ne..jen mi tam chybí vypsané odpovědi, podrobnosti ohledně komunikace s Vámi a firmou či slečnou.
Brečet na blogu? Opět, proč ne. Snažit se pošlapat už několik desítek let fungující firmu? Ano proč ne, lidé co mají kladnou zkušenost se svým poradcem budou za svého poradce rádi, ostatní si budou dávat větší pozor nebo popřípadě vůbec do spolupráce s firmou nepůjdou.
Názor se cení. Ale zkušenost by se měla uvést v kompletní šíři s každým detailem, aby se to dalo brát vážně.
Vyrážet dveře s každým z OVB? Toto je více než úsměvné, nejste Vy od konkurenční firmy? :)
Hádat se nemá smysl, proč? Protože každý spíše vypláče na net špatné pocity než ty dobré, leda by se opět místo blogů apod začalo používat deníčků.
S pozdravem OndraS

Anonymní řekl(a)...

Prosím, vy kdo pracujete ve společnosti OVB, můžete mi prosím napsat na mail Shayninka@seznam.cz jaké máte s OVB zkušenosti jako zaměstnanci? mám tam nabízenou brigádu jako finanční poradce. Předem moc děkuji

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me