středa 10. listopadu 2010

kdy už bude upgrade X10 mini na android 2.1?

Včera jsem připojil telefon k počítači pln očekávání staro-nového androidu. Už je to týden, co byl uvolněn i pro mou Xperii X10 mini, snad tedy došla řada i na mě.

Wow, software zahlásil "New software version available".

Jal jsem se tedy instalovat, nainstaloval jsem si i Backup and Restore a prošel upgrade postupem, samozřejmě s provedeným backupem.

Jaký byl výsledek? Po půl hodině se to úspěšně naflashovalo, provedl jsem i Restore, aplikace zahlásila "Unable to restore files", takže jsem přišel o všechny nainstalované programy.

Nevadí, zajásal jsem a letěl do Settings překontrolovat verzi systému, ale je tam stále 1.6.

Oni mi víc jak týden po uvolnění 2.1 upgradovali telefon na 1.6, sice je trošku vychytanější, odhadem se zmenšila spotřeba energie telefonu, ale pořád je to víc jak rok stará verze.

To si snad dělají prdel, ne?

image image image image

http://www.sonyericsson.com/update/backupandrestore/xperiaX10mini?lc=cs&cc=CZ

image

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me