sobota 29. března 2008

doplnění k pojednání o osobě blízké a placení pokut

EDIT: už to začíná být s těmi osobami blízkými nepřehledné, všechny články k nim jsou zde.

Pokud se podíváte několik postů zpět, uvidíte tam moje rozezlení nad výzvou k podání vysvětlení.

Musím k tomu něco doplnit:
Toto všechno se týká situace, kdy například domů poštou dostanete výzvu k podání vysvětlení, u které je například jednací číslo ( a pokud jako odpověď píšete písemné stanovisko, je dobré tam to číslo jednací napsat).

Netýká se to situace, kdy přijdete k autu a za stěračem máte lísteček s nadpisem "Výzva pro osobu podezřelou ze spáchání přestupku".

V tuto chvíli v podstatě nemusíte nikam chodit, protože

a) nikdo vám nikdy nedokáže, že jste ten papírek opravdu dostali,

b) nikdo vám nikdy nedokáže, že ten papírek byl čitelný,

c) a hlavně nechoďte jako já na městskou policii a nezačínejte tam povídat svoje litanie o osobě blízké, protože policista/policistka vás sice vyslechne, ale pak se mile usměje a poradí vám, že nechápou, proč jim to říkáte, protože když jste tam neparkoval, tato výzva se na vás nevztahuje ( protože je pro osobu, která to spáchala )

Takže se můžete sbalit a pokojně odkvačit domů...

Tož tolik asi k tomu parkování v zakázaných zónách ;o)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mohla bych se zeptat, poté co vám oznámili,že jste tam vůbec nemusel chodit,protože výzva je pro osobu, která to spáchala,zapsali si něco nebo tak? jestli udělali alespon neco,nebo by to bylo,jako kdyby jste tam nikdy nebyl? Děkuji moc

bb99 řekl(a)...

upřímně, když mi to řekli, trošku jsem se naštval a dožadoval se, aby si to alespoň zapsali, že jsem tam byl ... to odmítli, že jsem, ač osoba, která vlastní vozidlo, pro ně naprosto irelevantní ... poté, co mi službu konající paní sdělila svoje osobní číslo (ne jméno), poznačil jsem si to a odešel... od té doby mě nikdo nekontaktoval, žádná obsílka, nic...

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za radu ,doplnění o osobě blízké.Je to velmi zajímavé. tak vám moc díky a doufám ,že vše proběhne bez problému.majka

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, mám podobný problém, jen mi místo špatného parkování naměřili vyšší rychlost, jde o překročení do 15 km/h, dá se s tím něco dělat, kromě přiznání chyby a zaplacení pokuty?Děkuji Pavel

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me