neděle 8. června 2008

internet zdarma v Chorvatsku - Lanterna u Poreče

Tento týden jsem strávil několik dní v chorvatské Lanterně poblíž města Poreč. Tuto destinaci provozuje společnost Valamar.

Při check-inu jsem se dotázal slečny, zda je možno se připojit na internet a dostal jsem od ní kupón na půlhodinové připojení v hotelu Tamaris. Běžná cena tohoto kupónu je 15 HRK za půl hodiny.

V hotelu Tamaris jsou k dispozici 3 počítače s nainstalovaným ICQ, Skype a Internet Explorer plus Open Office.
Explorer je poněkud omezený, například standardní verze Google mail nefunguje a je nutno se přepnout do HTML verze, pak to jede. Mám dojem, že jsou omezeny tzv. cookies.

Co je však důležité - pokud máte zařízení umožňující připojení přes wifi, můžete se zřejmě neomezeně připojit na hotspot Tamaris. Hotspot LanternaHotSpot přístupný z recepce připojení na internet neumožňuje. Na Tamarisu jsem strávil asi 30 minut a neobjevil jsem žádné omezení.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me