sobota 15. prosince 2007

konečná statistika vývoje ceny bytu v Pitkovicích

Nakonec jsem shrnul posbírané ceny bytu v Pitkovicích na tento link:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=plWbQaODP2GqZ-t7MpNqiEw

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No koupil sem taky byt v Pitkovicích asi 14 dní po tobě za 2550000,- a cena obdobného bytu se teď v jiném objektu pohybuje okolo 3,3mil. což už je podle mě neprodejné. Spíš mám teď docela zajímavý problém se slavným centralgrupem.. dle smlouvy je byt velký CCA 52,6 m2(když sem si vzal kalkulačku a spočetl výměru dle rozměrů tak má přeně 54,0 m2), ale teď je zajímaveé, že byt dle skutečného zaměření má 53,7 m2 a oni chtěji doplatit 50 tis, protože výměra "přesáhla" 1 m2 deklarovaný ve smlouvě jako povolená odchylka tzn. o 1,1 m2. Jsou na tom úsměvné ještě další 2 věci... cena za m2 v novém dodatku je jiná než v původní smlouvě a dle skutečného zaměření mi zmenšili pokoj+obývák o 1 m2, ale zvětšili mi komoru a předsíň o asi 1,8 m2, takže plochy, které opravdu využiju. Je to opravdu neskutečná pakáž!

bb99 řekl(a)...

hmm ... znamemu takhle vratili 80 tisic, ale ten to mel zmensene na zahradce ;o)

co se tyka tech cen a prodejnosti - v jednom z domu byl v lednu jeste tem muj stejny byt (sam se divim, ze jsem ho nedal sem na blog) a ten stal pres 3.500.000 a uz je pryc.

taky nechapu, kdo to kupuje, hyposka na takovy byt uz jde okolo 20 tisic na 30 let, to si muze vzit jen blazen

kdovi, mozna je v tom nejaky figl, co jsem si vsiml, tak kdyz me hledali v CG, byl jsem snad jedina fyzicka osoba, ostatni byly vsechno sro-cka takze si od toho asi vsichni odpocitavaji DPH, jinak nevim...

Anonymní řekl(a)...

ahojda, tak jak si na tom s predavanim bytu? mne rekli az nekdy v cervnu :( a v jakym si objektu? ja budu v E

bb99 řekl(a)...

ja budu v J, posli mi svuj mail na blackbone99 at gmail com, muzeme usporadat spolecnou kolaudaci, alespon usetrime za alkohol :o)))

az zjistim termin predani, dam vedet (asi tento tyden), zatim me to moc nebere, stejne jeste nemam penize na vybaveni

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me