sobota 22. března 2008

Olomouc je plný nezabezpečených wi-fi hotspotů


Podle frekvence mých příspěvků je patrno, že dnes mám přístup k internetu :o)

Pracuju totiž u rodičů v Olomouci na konečných úpravách daňových přiznání, u toho celý den stahuju nějaké MP3 do auta a už jsem byl tak znechucený prací v obývacím pokoji, že jsem se s notebookem přesunul do alespoň trošku víc sociálně obydlené kuchyně. Nejen protože jsem v obýváku opravdu úplně sám.

V obývacím pokoji chytám 2 nezabezpečené wifi sítě. Mimochodem dnes jsem udělal pokrok v tom, že jsem sám sebe zmátl co se týče příčiny rušení wifi v mém notebooku. Doteď jsem si myslel, že wifi je rušeno GSM signálem, protože vždy, když mi přišla smska na mobil vedle notebooku, spojení wifi na několik ( mnoho ) minut spadlo, občas už nešlo nahodit vůbec. Což mě dovádělo k trošku špatné náladě.

Dnes, vytrénován už z předchozích návštěv, jsem mobil nechal v bundě, stejně mi nikdo nepsal, protože se svými kamarádkami dodržuju pravidlo víkendového rádiového klidu. Wifi běželo nádherně skoro celý den.

Poté jsem ale neodolal a zapnul si k surfování televizi, což ale způsobilo nečekaný pád wifi. Padá tím tudíž moje teorie o příchozích SMSkách a GSM signálu, je to nějak rušeno i něčím, co produkuje televize.

Abych se ale dostal k podstatě věci. Po přechodu do výše zmíněné sociálně podstatně zajímavější kuchyně, jsem opět vyzkoušel wifi a našel už TŘETÍ nezabezpečenou wifi síť uvnitř jednoho jediného bytu a to jsem jen přešel do vedlejšího pokoje.

Pro příští bádání mám ještě další dva vzdálenější pokoje, kde se dá očekávat nějaký další klenot.

Přijde mi, že není od věci si síť zabezpečit a když už soucítím se sockama sousedama, udělám to alespoň tak, že aby se mi nedostali do administrativního rozhraní wifi hotspotu.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me