sobota 22. března 2008

Něco nového se chystá s ce4you.cz

Když jsem zoufale surfoval po netu a snažil se ukojit svoji touhu po iPaq 614c, narazil jsem na novou podobu webu ce4you.cz s několika novými články, diskusemi, atd.

Články byly určitě odlišné od těch, které jsou na starém webu, obsahovaly i řádově daleko méně komentářů, kterých bývají ve staré verzi desítky ( pokud je zařízení opravdu zajímavé ).

Web je zřejmě pod neustálým vývojem, protože ač odpoledne vypadal celkem pěkně, ve chvíli psaní tohoto postu už jsem se tam nemohl dostat kvůli nějaké chybě ( btw podle chybových hlášek tipuju na .NET )

Pro zvědavce přidávám linky:

starý web na adrese www.ce4you.cz 
nový web na adrese beta.ce4you.cz

Celkem chápu požadavky na vývoj, nerozumím ale, proč jsou tam jiné příspěvky než na stávajícím řešení, přijde mi to jako plýtvání kapacitou recenzenta(ů). Původně jsem si říkal, že je tam nechají uležet, než to propadne do všech těch googlů a jim podobným udělátkům, ale i to je hloupost, protože jednou, až přijde den D, změní se adresa "beta" na "www", zkušební verze bude prohlášena za ostrou a ostrá za nepoužívanou :o) takže google bude muset vše, co si pamatuje na adrese "beta" zapomenout.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me