pondělí 5. dubna 2010

dovolená D2, D3 :o) aneb Olomoucká odysea :o)

Po nádherné neděli, v našem označení D2, kdy jsem cestoval z Prahy do Olomouce a cestu jsem si krásně užil, je dnes, na Velikonoční pondělí pěkně hnusně ... Den strávený plány na vyžití v americe, příprava na černochy, jednodolarové bankovky v každé kapse, aby bylo možno obdarovat bandity, noční přemýšlení, jak z centra Manhattanu vyjedu tím správným směrem k niagarským vodopádům ... atd...

btw kdo se bojí jezdit po praze? já jsem tam jak ryba ve vodě, ale z New York city mám vážně strach, sednu si do automatu, ve kterém jsem seděl naposledy před 10 lety a budu krosit centrem nejrušnějšího města na světě. Vím jen, že nesmím vjet do Fire Line, tam můžou jen hasiči, jinak nic :o) Joj, to bude hukot :o)))

Budou fotky, videa ... joo, na tohle se vážně těším :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me