pondělí 5. dubna 2010

a few things...

  • Co se čte na přelomu měsíce?

už pár měsíců sleduji, že vítězí v návštěvnosti článek http://bbone99.blogspot.com/2008/06/vpov-njmu-bytu-njemcem.html ... ani mě to snad nepřekvapuje :o)

  • kde bere komerční banka klienty?

Přišel mi domů dopis z komerční banky, pobočka václavské náměstí, kde mi nabízejí (?) refinancování mé hypotéky, ačkoliv u nich nemám žádný produkt.

Kde na to ti kluci francouzský přišli, že já mám hypotéku?

  • info v registru bankovních informací (známé jako ECB)

je nepřesné, bo tam není moje hypoška... jsem si vzpomněl, když jsem dopsal předchozí bod ... zajímavé, ne? ... hurááááá :o)

Tak francouzi to vědí, taloši to nevědí ... já už nevím...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me