sobota 3. dubna 2010

dovolená D1 - stále v Praze

dneska jsem nedělal nic zvláštního, spal jsem až do 12h :o), pak jsem se stihnul pohádat přes smsky se slečnou komplikovanou a poté, co jsem byl obviněn ze zjevných problémů ve svém životě, bez kterých se nemám pouštět do žádného vztahu, jsme se vzájemně "vyfakovali", pak jsem jí navrhl, abychom to ještě neukončovali. Souhlasila a tím naše komunikace pro dnešek skončila :o) Škoda, že je tak pěkná ... jinak si tedy vůbec nerozumíme, přijde mi, jako bychom se každý bavili o něčem jiném :o)

Po včerejším úklidu v práci jsem zahájil i úklid v bytě, myčka hučí, objevily se mokré skvrny na stěně z už dávno zaizolovaného odvodu vzduchotechniky... Pan vrchní stavební dozor Central Groupu ze mě nebude mít radost... Nafotil jsem to a v úterý po velikonocích ho čeká pěkný mail...

Zaveden režim na "letní" terase, přestěhována křesílka, vyhulen první doutníček, ale stále je ještě kosa...

Pro dnešek asi všechno, zítra dokončím úklid, zazimuju byt a jedu do Olomouce...

Jo, a taky jsem vyhrabal starý design blogu ... žádné novinky, tenhle se mi stále líbí...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me