úterý 27. dubna 2010

USB nabíječka pro Nokie 2mm CA-100

- nabíjí z USB vašeho počítačesku_23127_1_small
- 2mm konektor (úzký pro "novější" Nokie)
- délka 150 cm
- nabíječka se hodí na většinu z běžně prodávaných telefonů Nokia

cena 99 Kč (poštovné zdarma)
doba dodání - cca 2 - 3 týdny

Jak nakupovat?
Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do sku_23127_2_small 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

Genuine Nokia CA-100 Shield USB Charging Cable (150CM-Length)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me