středa 7. dubna 2010

kožené pouzdro pro SE Vivaz U5i - flip type

Odnímatelný klip na opasek, viz foto
Otevírá se pomocí magnetického zavírání, jednoduché k používání.
Vnější stehy bílou nití, zvýraznění detailů pouzdra.
Prověřený výrobce.

cena 550 Kč (+poštovné 100 Kč)

3BSEVZF41_1 3BSEVZF41_2 3BSEVZF41_3 3BSEVZF41_4 3BSEVZF41_53BSEVZF41_6

3BSEVZF41_7belt_icon_4 

Leather Case for Sony Ericsson Vivaz/Kurara/U5i - Flip Type (Black)

Removable 360 degrees belt clip included.
Opens and closes with magnetic studs,for ease of use.
White stitch finishing,making this case look more beautiful.

Jak nakupovat?
Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me