pátek 2. dubna 2010

moje dovolená - D0 - day zero

Píšu dnešní blog post, začal jsem nejdelší dovolenou ve svém životě, od 2.4.2010 do 21.4.2010, ukončil jsem pracovní povinnosti, pokosil defekty, předal úkoly a chystám se na výlet do Spojených států, odlétáme příští čtvrtek z letiště ve Vídni.

Co je v plánu? Nejprve přiletíme do do New York City, zůstaneme tam několik dní, poté vyzvedneme auto, doufám i s navigací, i když ji mám nahratou ve svém telefonu pro celé Spojené státy, vydáme se k Niagarským vodopádům. Tam zůstaneme den nebo dva, a vyjedeme na cestu do Philadelphie a Washingtonu. Po prohlídce se vydáme zpátky do New York city, opět zůstaneme několik dní, třeba pochodíme věci, co nás zaujaly v prvních dnech a po 12 dnech se vrátíme zpět do ČR.

Od dovolené čekám užívání atmosféry ameriky, porovnám zážitky s tím, když jsem byl v USA před cca 10ti lety, nakoupím nějaké věci, oblečení, možná foťák :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me