pátek 8. října 2010

vysvětlení prodeje na tomto blogu

Po mnoha diskusích jsem se rozhodl, že poněkud objasním způsob prodeje na tomto blogu.

Chtěl bych tak předejít zklamáním a rozhořčením, která tvoří tak 5-10% poptávek.

V prvé řadě - i když je datum nabídky dřívější - například 12/2009 - zboží stále nabízím. Jen zvolená platforma blogu eviduje příspěvky tímto způsobem.jak to funguje

V druhé řadě - v drtivé většině na blogu nabízím zajímavé zboží ze zahraničí, povětšinou z Číny, potažmo z Hong Kongu. Tamní dodavatelé vždy požadují platbu předem a umožňují ho zaslat nejen mě, ale přímo konečnému příjemci, což je model, který jsem pro obchodování zvolil. V praxi to tedy funguje tak, že mi zboží zaplatíte, já okamžitě provedu úhradu u dodavatele a nechám zboží odeslat na Vaši adresu. Délka dodání se tímto způsobem pohybuje mezi 7-20 dny.

Proč to takhle funguje? Ke zboží si připočítávám minimální marži, jde řádově o 2-3 emaily, které si vyměníme s kupujícím a tím dosahuji úspory i pro Vás.

Protože chápu, že mi nemusíte důvěřovat, dávám možnost vystavit aukci na server aukro.cz a protáhnout to přes něj. Co to pro mě znamená? Opruz zadávání aukce, navýšení poplatků o cca 30 Kč a žádný benefit pro Vás. Je to však určitá ochrana spotřebitele, proto ji nabízím.

Poslední možností, kterou dopředu říkám, že nepodporuji, je dobírka. Nechal jsem se jen 2x ukecat na dobírku a výsledek? Když mi zboží přišlo a já kontaktoval kupujícího, že mu ho posílám, neobdržel jsem žádnou reakci.

Nejsem kamenný obchod, nedržím žádné zásoby a jakékoliv hromadění zboží kvůli odřeknutým dobírkám je mi velmi proti srsti. Například pouzder nabízím velké množství a není úplně velká pravděpodobnost, že na stejné pouzdro mám okamžitě jiného zájemce.

Takže rada: prohlédněte si moje reference na aukru (http://bbone99.blogspot.com/2010/02/mate-ve-me-neduveru.html) a pokuste se zvolit možnost bankovního převodu, bude to příjemnější jak pro Vás, tak i pro mě :o)

Aktuální seznam prodávaných věcí je zde. Taky koukám, že je toho dost málo, přitom mi to generuje dost práce...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me