neděle 24. října 2010

Elegantní plastické pouzdro na HTC Wildfire

Nabízím několik barevných kombinací plastických pouzder na telefon HTC Wildfire. Podobná pouzdra jsou v prodeji i na jiné telefony a tvoří na tomto blogu bestsellerovou edici s rekordními prodeji.

Nyní k dispozici i na blogu bbone99.blogspot.com za cenu 210 Kč včetně poštovného.

Další pouzdra nabízená k tomuto typu telefonu:
Elegantní silikonové pouzdro na HTC Wildfire
Elegantní plastické pouzdro na HTC Wildfire
Luxusní kožená pouzdra na HTC Wildfire

Pouzdra jsou k dispozici v následujících barvách:

bílá:

SFMWHTWEXX1_1.200x200 SFMWHTWEXX1_2 SFMWHTWEXX1_3

černá:

SFMBHTWEXX1_1.200x200 SFMBHTWEXX1_2 SFMBHTWEXX1_3

růžová:

SFMPHTWEXX1_1.200x200 SFMPHTWEXX1_2 SFMPHTWEXX1_3

Jak nakupovat?

  • Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

Popis způsobu prodeje na tomto blogu hledejte zde: http://bbone99.blogspot.com/2010/10/vysvetleni-prodeje-na-tomto-blogu.html

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me