pondělí 26. prosince 2011

levné pouzdro pro Xperia x10 mini PRO

Kvalitní pouzdro pro mobilní telefon Xperia mini pro, nejde o univerzální model, ale je ušito přímo pro tento typ telefonu.

  • Nové kvalitní pouzdro
  • Kompaktní, lehké a stylové
  • Magnetický zavírací systém, lehce se otevírá a zavírá
  • Součástí pouzdra jsou výřezy pro tlačítka, porty a foťák
  • Ochrání Váš telefon od zničení, nečistot, otisků prstů, odřenin
  • zdarma screen protector

Cena 199 Kč + poštovné 30 Kč

-3-39-4-39-5-40-1-62-2-42-6-38-7-22-8-16

Jak nakupovat?

Pozor - pouzdra možno objednat nově v e-shopu hledej.me kliknutím zde - a to i bez nutnosti registrace, stačí jen vyplnit adresu!!!

Nebo postačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me