neděle 25. prosince 2011

nová Blackberry v designu Porsche

Už nějaký čas registruji zprávy, že se chystají nějaké modely blackberry, které budou mít nový, pokrokový design, označovaný jako porsche.

Já osobně mám rád blackberry takové, jaké jsou. Černé telefony, nelíbí se mi ani občasné stříbrné lemování na některých “luxusnějších” modelech, ale to řeším tím, že si takové modely prostě nevybírám.

Nyní mám telefon BB 8520, časem se chystám na BB 9780. Oba jsou to střízlivé modely, sympatické, v mé oblíbené černé barvě, žádné výstřelky, decentní záležitost.

Ale to, co se chystá v souvislosti s designem porsche, se mi začíná trošku nelíbit. Trošku mi to připomíná pokusy HTC někdy před 2 nebo 3 lety, trošku hranaté, nový koncept tlačítek, ostrý rys stínu, zkosené rohy... FUJ.

Takže, kdyby si to náhodou někdo přečetl, mě se ten nový směr blackberry prostě nelíbí a doufám, že zachovají i svou dosavadní střízlivou řadu.

image

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me