neděle 25. prosince 2011

letošní vánoce :)

Je den po vánocích, sedím doma přežranej a přemýšlím, co bych napsal chytrýho, abych ještě stihl trošku vylepšit ne zrovna uspokojivou bilanci blogování v roce 2011. Tento rok mám totiž vůbec nejhorší skóre.

Co za tím bylo? Tak předně - ženské ... nějak ze mě vysály aktivitu, ale tím si nijak nestěžuju, prostě jsem nějak neměl náladu. A po-předně - změna práce, v září jsem totiž nastoupil do jiné banky a řešil jsem to už asi 3 měsíce předtím - pohovory, pak jestli mám nebo nemám, atd... Takže nějak se mi prostě nechtělo sednout k počítači a psát.

Nicméně, vraťme se zpět k letošním vánocům. Byl jsem připravený, že se bude opakovat situace z minulého roku, kdy jsem se zmateně pohyboval mezi tunami lidí, nechuť dělat cokoliv, koupit dárky a letět domů. Dokonce si pamatuji, že minulý rok, když jsem chtěl jet nakupovat do OC Chodov, musel jsem zaparkovat mimo něj a dojít to pěšky.

Tento rok však, když jsem dojel na Chodov, v klidu jsem zaparkoval kousek od hlavního vchodu, a to několikrát za sebou, včetně víkendu. Uznávám, že tam bylo hodně lidí, ale žádná tragédie. Taky dřív, byly vykoupené všechny obchody a zoufalci, mezi nimi i já, se vrhali i na luxusnější obchody ve snaze něco ukořistit. Letos však bylo všechno zboží doplněné, o obchody, kde jsem před rokem panikařil, jsem ani nezavadil a věnoval se mému sociálnímu rozptylu značek.

Tak nevím, buď lidi kupovali míň, nebo jsem se stal více odolným, ale přišlo mi, že tyto vánoce byly daleko víc v klidu.

Co myslíte vy? :)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me