pondělí 26. prosince 2011

levné plastické pouzdro pro Xperia mini PRO

Po velkém úspěchu pouzder pro předchozí model nabízím plastické pouzdro pro Xperia mini PRO model 2011.

Na českém internetu je zatím nikdo nenabízí, resp. zatím jsem nikoho nenašel, ale i tak je dávám za velmi atraktivní cenu

140 Kč včetně poštovného.

Plastické pouzdro je průhledné a ochrání celý telefon, viz přiložené fotografie:

phone0927_275122471_large

Na další fotografii je vidět, jak pouzdro chrání celý telefon:

phone09271_28952884_thumb

Kontaktujte mě prosím pro dostupné barvy, ne všechny můžou být k dispozici, popř. by na ně mohlo být nutno počkat.

Jak nakupovat?

Pozor - pouzdra možno objednat nově v e-shopu hledej.me kliknutím zde - a to i bez nutnosti registrace, stačí jen vyplnit adresu!!!

Nebo postačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.

Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
Jde ovládat mobil přes ten kryt?
Děkuji za odpověď

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me