úterý 26. července 2011

what’s going on?

Dlouho jsem tu zas nic nepsal, v poslední době nemám náladu, asi kvůli ženským, takže opět jen v krátkosti ... za pár dní se přehoupnu do druhého měsíce mé zkušebky, zatím to moc nevnímám, ale ono to přijde... výstupní dokumenty, nástupní dokumenty, lékař, výpis z rejstříku trestů, noví kolegové a kdoví co ještě.

Včera mi přišla kniha Lifehacker 3rd edition, celkem pěkné, vyhodnotil jsem si ji jako dobré čtení na záchod, kde také přistála ... článečky jsou krátké, vhodné svou délkou akorát tak na jedno vysrání.

O víkendu jsem byl na Vysočině, na cestu jsem si stáhl nějaký výběr z The Prodigy a pouštěl si to tak, že mi to málem vystřelilo mozek z hlavy. Přemýšlel jsem hlavně o 2 věcech - za á - neměl bych si kupovat auto s obsahem 2.7, jak jsem měl původně v plánu a za bé - doufám, že si tuhle hudbu nepouštějí i ostatní lidi v autech, protože pak bych se asi bál jezdit. Třeba takovej Omen, to je do auta fakt nebezpečné, ty skladby jsou snad začarované.

Jinak Vysočina je krásná, super prostředí na relaxaci, byl jsem tam i v nějaké hospodě, byla i levná a dobrá, ale to prostředí samo o sobě mělo něco do sebe.

O mou zábavu se dále stará spekulant s pozemky v Olomouci, vymýšlí stále další a další důvody, proč jsou pozemky bezcenné a proč bych mu je (zřejmě) měl co nejlevněji prodat. Situace nabývá na intenzitě, snažím se vůči němu být vstřícný a čekám, kdy příjde s nabídkou k odkupu. Chodí kolem horké kaše a zatím z něj nic nevypadlo. Asi nějaký psychologický nátlak, který na mě ale moc neúčinkuje.

Dál otevřena kauza, kdy naše SVJ “okradla” Pražská plynárenská, asi to budu muset zpracovat do nějaké tabulky, názorných grafů a podat trestní oznámení na neznámého pachatele. Nic se asi nestane, jen udělám, co jsem slíbil...

To je asi zatím všechno ... snad jen v adsense se pomalu blížím k dalším 70 Eur, takže se začínám těšit na další platbu. Blog vydělává asi 3000 Kč ročně, možná 4000. Nic moc, ale lepší než nic :) Jak to tak pozoruju, kdykoliv napíšu něco smysluplného, stoupnou mi na pár dní příjmy, ten google to fakt nějak manipuluje...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me