čtvrtek 28. července 2011

čtvrteční Praha :-)

takhle to dopadne, když člověk vypadne z práce a vyrazí na procházku po Praze. Tyto fotky jsem pořídil na krátké procházce, auto jsem nechal na smíchově v garážích nákupního centra a prošel se s kamarádkou nahoru do parku, nakonec jsme došli až k lanovce, která vede k Petřínu. Parkem se navíc potuluje spouta pěkných slečen, ne vždy v zajetí příjemného muže :) prostě letní Praha, jak má být. Konkrétně na místě fototgrafií postávalo více lidí a fotili si to stejně jako já. Při bližším prozkoumání fotek je vidět, že fotoaparát není úplně nejlepší, opět se naskýtá otázka, jestli bych neměl pořídit něco lepšího. Asi se opravdu na něco podívám. Pravdou však je, že nezaškodí občas zvednout kotvy z míst, kde člověk chodí často a podívat se i na tyhle pěkné vyhlídky.

Napadá mě, že by nebylo od věci dát dohromady tipy na “randění”. Těchhle míst je po Praze spousta, Letná, Modřany u řeky, Divoká šárka, každé místo má něco do sebe a všude se dá potkat někdo zajímavý.

Trošku škoda, že jsem si zatím nepořídil toho dlouho plánovaného psa :)

Pěkný večer...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me