čtvrtek 28. července 2011

můj odchod z práce

Ahoj,

Pozvánka na "Goodbye Hudýny:"

V pozvánce používám text společné úvodní písně finalistů Československé superstar, který ve mně evokuje kroky našeho Hudýnyho hledajícího svatý grál své kariéry....


Příběh nekončí

Veď príbeh nekončí, ja ďalej hrám,
a padám viac než vstávam,
svoju dušu dám na misku prázdnych váh.

Překlad JST:
I když si Hudýny myslí, že už je v prdeli, tak pokud najde sílu si ještě úspěšně nalhávat, že se z tý prdele někdy dostane, tak ještě není na úplným prdelním dně a jde dál do větších hoven.... Lucky him !!!

Ještě nekončím já jedu dál,
a rvu se za svý práva,
a nosím štěstí své po kapsách.

překlad JST:
Jsem kurva rebel z Pitkovic, co se neposere před nikým a před ničím a v kapse mám svojí Xperia mini.....

Nechej trable na pozítří,
i když svět má tě v mířidlách,
dým snů jsi lačně vtáh, je to síla.

Překlad JST:
Zítra budu mít kocovinu po týhle Goodbye akci, tak to v klidu dořeším až pozítří. Po běhání a cigárách jsem vychrchlal zelenýho chrchla, kterýho jsem lačně natáh zpátky do hrtanu, a kluci byla to síla .... Vám povím, voe.

Keď je ticho chce to výkrik,
tvoja pieseň zvíri prach,
tí ktorí majú strach, sa mýlia.

Překlad JST:
Když na poradě v ČOBCE všichni seděj jak připrdnutí a hleděj si na nohy, tak vstanu a zařvu z plna hrdla "Mrdááááát", až to zvíří prach jako, když jsem v mládí jezdil po polňačce na fichtlovi.
Jirka Haxxlka a Hudýny se nikdy nemýlí...všichni vostatní jo....


Zbytek probereme v Jarmarku.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me