pondělí 28. června 2010

největší svině

From: Petra
Sent: Monday, June 28, 2010 11:19 AM
To: Jan
Subject: Re: :o)



Ahoj Jane,

dopadlo to nad očekávání dobře.

Co se týče případné konzultace, tak teď mám mraky práce a navíc balím kufry na dovolenou.

Navíc jsem dost přemýšlela a nikdy tě už nechci vidět.

Úkol v mým životě jsi splnil. Ve chvíli, když jsem si myslela, že tu největší svini svýho života jsem potkala, jsi přišel ty a přesvědčil mě o opaku.

Do života ti přeju jediný a to, aby se lidi k tobě chovali tak, jak ty se chováš k nim. Třebas konečně pak vytáhneš hlavu ze zadku a začneš se chovat jako chlap.

Doufám, že ti to lhaní a podvádění stálo za to.

Měj se a sbohem.

P.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me