čtvrtek 17. června 2010

kožené pouzdro na Sony Ericsson Xperia X10 mini

UPDATE: proveďte upgrade firmware svého telefonu, viz info zde: http://bbone99.blogspot.cz/2012/12/upgrade-android-v-xperia-x10-mini.html 

Kvalitní kožená pouzdra od předního výrobce pouzder na telefony. Pouzdra jsou obšita bílou nití, perfektně sedí a mají dlouhodobou odolnost.
Nevýhodou je poněkud vyšší cena, při současném kurzu činí 700 Kč. Výhodou je, že neplatíte žádné poštovné.SFMOSEMNXX1_1.200x200
Nabízím 3 varianty - FLIP otevírací, boční na opasek a elegantní zasouvací pouzdro.
Pro objednávky se koukněte pod obrázky, kde je popis.
POZOR, nově v nabídce i elegantní plastická pouzdra v různých barvách jen za 260 Kč. Stačí kliknout na tento odkaz a můžete se na ně podívat :o)

FLIP otevírací
F_3BSEMNF41_1 F_3BSEMNF41_7 F_3BSEMNF41_4 F_3BSEMNF41_6 
Boční pouzdro na opasek
H_3BSEMNP01_1 H_3BSEMNP01_6
Elegantní na nošení
V_3BSEMNVX1_1 V_3BSEMNVX1_5 V_3BSEMNVX1_2
Jak nakupovat?

  • Stačí mi poslat mail na blackbone99@gmail.com a domluvíme se. Standardně jsou 2 cesty - bankovní převod na můj účet, od té chvíle můžete zboží očekávat tak do 10-12 pracovních dnů nebo v případě nedůvěry vám můžu vystavit zabezpečenou aukci na aukru, kde jsem ověřeným prodejcem, ale v tom případě navýším cenu o 10 Kč na  pokrytí poplatků Aukru.
Nebudí ve Vás tento blog důvěru? Podívejte se sem na Aukro, co o mě píšou ti, co již ode mě nakoupili nebo naopak jsem já koupil něco od nich.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me