čtvrtek 3. ledna 2008

overview návštěvnosti za rok 2007

Důležité milníky:
- začal jsem psát asi v květnu
- v září jsem publikoval úspěšné posty s klíčovými slovy sérií IT crowdu s možností jejich vyhledání na torrentu
- září/říjen - přidal jsem posty jak stahovat z p2p sítě ( záměrně nepoužívám klíčové slovo, aby to tento nízko zajímavý článek nezobrazovalo ve výsledcích vyhledávání google a seznam ), tyto články mají stabilně hodně vysokou úspěšnost ( hlavně když mají lidi volno )
- celkem úspěšné jsou i články o výměně turba na octaviích
- nadějně vypadají i posty o mobilních hrách
- standardní návštěvnost mají moje posty o bydlení v Pitkovicích a o studiu

Nejvíce lidí přichází z Googlu a ze Seznamu, ostatní vyhledávače jsou téměř zanedbatelné.



Plány do budoucna?
- soustředit se na můj původní obsah ( srovnání nájmů a hypoték, rozpracovat tutorial o stahování dat, objevit další možné tutorialy )
- rozvinout blog o velrybách

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me