sobota 15. září 2007

doplnění ke stahování IT Crowd Season 2

==READ ENGLISH VERSION OF THIS ARTICLE.==


už jsem objevil systém pojmenování souborů, někomu k tomu stačí pár minut, mě to trvalo 2 dny. V torrentu je tedy třeba hledat

IT Crowd S02E01 check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E02 check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E03 check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E04 check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E05 ( ta v době psaní tohoto postu ještě neexistuje, i kdyz, nezkoušel jsem to, jdu na to ) check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E06 check torrent / najděte torrent
IT Crowd S02E07 check torrent / najděte torrent


download here / stahujte zde, jsou tam i titulky

Pokud nevíte, jak stahovat přes torrent, návod je v tomto postu.

Zatím jsem viděl 1-4 a doost dobry ;o))

Taky jsem objevil druhou nezabezpečenou wifinu ... Já ten Olomouc mám opravdu rád :o)

Userbar - The IT Crowd

EDIT: mimochodem, tento článek má celkem slušnou návštěvnost, díky kódům na jednotlivé díly

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me