pondělí 10. září 2007

slečna v Globusu

jediné, co mi dneska zlepšilo náladu, byla pěkná tmavovlasá slečna, která si ale kvůli rychlosti stoupla do jiné fronty :o( ale slušelo jí to :o)) Myslím, že měla podobné pocity jako já, protože se na mě několikrát usmála.
Svadeni.cz - Jak sbalit ženu
viz Teorie zájmu od autora Someone ( tímto mu virtuálně smekám klobouk, jak za články, tak i za trefné body v diskusích pod nimi )

Když už jsem u toho Globusu - ano, to je obchod, který mě a několik mých známých zásobuje olejem na ježdění. Cena se pohybuje mezi 14.90 Kč až 15.90 Kč. Kolega říkal, že se mu podařilo sehnat i za 13.90, ale takové štěstí jsem neměl. Vzhledem k tomu, že nafta teď osciluje někde mezi 27.70 a 30 Kč, je to stále poloviční cena.

Nicméně s olejem jsem tentokrát před slečnou nešaškoval, byl jsem si koupit něco na snídani...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me