pondělí 14. března 2011

co týden dal poprvé z vany aneb je tu nějak vlhko, pane profesore :)

Vzhledem k tomu, že jsem předminulý víkend v záchvatu jarní horečky vyrazil na první běhání (16 km), ještě dneska si léčím brutální nachlazení a po 2 dnech bez teploty (ten třetí jsem měl 38.5) se mi dneska po práci udělalo zas 37.5, rozhodl jsem se uklidnit svůj již tak klidný život a večery buď prospat nebo alespoň prohnít ve vaně.

Takže nyní sedím ve vaně, píšu to proto, že mě a) hrozně kouše hlava a nemůžu se poškravat a a b) mě z toho dost bolí ruce, takže mě to za chvíli přestane bavit a skončím s tím…

Takže co týden, resp. měsíc dal, vzal a už nevrátil? Smile Zaprvé, na valentýna lyžovačka s 2 kámoškama, což bych vzal asi jako oficiální start opravdu zběsilého sms maratonu s jednou z nich, naše stavy bych popsal jako kolegové, kamarádi, přátelé, více než přátelé, pak nepřátelé (o svatbě jsem ani nevěděl), pak zas nepřátelé, pak navzájem se ignorujíce, nehledají ani záminku pro vzájemný pozdrav, nakonec, což už je asi půl roku zpět, rozpačité přátelství, první sms, více sms, lyže, sauna, …, 30 sms denně a nyní fáze 1-2 sms denně. Já nevim, co s tou holkou mám dělat Smile

Únor to byl pěkný, to musím říct Smile

Co dál? Lenovo vydalo nový thinkpad X220, čímž nahradili moji bestii X201, v práci kýbl sraček, dneska mě obvinili, že kvůli mě přichází banka o 1 mil. Kč denně. Docela hukot, to abych si na to vzal hypotéku Smile, ale už jsme to asi opravili…

Dál první zkušenost se Sick dayem, nejdražší cena nafty v historii, mám hotové daňové přiznání, jen čekám na slíbené nákladové účtenky právě od té slečny, teda paní, co mi posílá tu 1 sms denně.

No nic, jdu si asi umýt hlavu, dneska je to se mnou teda pěkná nuda Smile

pa

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me