sobota 26. března 2011

proč ARES blokuje nějaké IP adresy?

Pomalu si hraju s projektem pro vyhledávání lidí a kde se vzalo, tu se vzalo, zjistil jsem, že je to neskutečně pomalé. Nejdřív jsem si říkal, že se mi to jen zdá, pak jsem zapl stopky na mobilu a polilo mě horko. Vyhledání trvalo najednou 52 sekund.

Tak jsem si řekl, to je ten Facebook, je to mrcha přetížená, ale ouha, když jsem ho vyřadil, trvalo to stále desítky sekund. Druhý byl, naštěstí, alespoň jsem to nemusel dlouho hledat, na řadě Ares. Vyřadil jsem ho a šup, za 10 sekund jsem měl data dotažená z google, z linked in, z facebooku.

Takže ha – vyhledání na Aresu z IP adresy active24 trvá neskutečně dlouhou dobu.

Tento celkem známý hosting je asi často používaný pro vycucávání databáze, proto ho, v rozporu se svým prohlášením o přístupnosti, Ares blokuje.

Co se nabízí? Umístit naši SOAP komponentu I na nějaký no name server v zahraničí a odtamtud dělat přístupy do Aresu nebo použít CURL funkce pro použití proxy serverů.

Něco z toho bych zrealizoval, akorát se mi do toho hrozně moc nechce Smile

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me