sobota 26. března 2011

co dal a vzal další týden?

navazuji na oblíbenou sérii mých týdenních postů, I když se mi do toho moc nechce.

Takže rychlý flash – ve středu jsem vyrazil večer do Olomouce, kde jsem strávil své 2 dny dovolené. Zbytek mi byl zrušen kvůli nějakému školení v IBM. Dneska jsem přehodil pneumatiky na letní, budu objednávat nový pár, stojí cca 1150 za kus, nějaké barumky. Oblíbená akce u dealerů škoda – jarní prohlídka za 99 Kč vtipně doplněna přehozením pneumatik za 270 Kč. Ale asi ani to není žádná hrůza.

Včera jsme byli v polsku, opět – nafta v ČR stojí cca 33.10, v PL vyšla na 29.10, cigarety Lucky Strike vyjdou si na 62 Kč, u nás buď 82 nebo 78. Další věc, mastička Bioderma, která v lékárně přijde asi na 370 Kč v PL stojí 270 Kč. Spousta dalšího, odhadem tak 20-30 procent levněji.

Co dál? Patrickovi Zandlovi vyšla ekniha Koncernová pětiletka, ale po přečtení diskuse nějak nemám náladu si ji kupovat.

Zítra jedu do Prahy, snad mě nezastaví policajti, protože už mám letní pneu a na dálnici platí zimní výbava až do 31.3. … takže bacha na to.

Ještě jsem sem chtěl dát nějaké fotky z naší pitkovické prohlídky střechy v rámci předukončovacích záručních tanečků, ale nějak mi to zaseklo firefox, takže až příště …

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me