neděle 30. ledna 2011

dopis od klientky T-mobilu

sice už starší, ale dobrý :)

Vážený pane řediteli,
děkuji Vám za Vaši ochotu aktivovat mi internetové zvýhodnění Surf+ na dva
měsíce zdarma. Bohužel Vám ale musím sdělit, že jsem si žádnou takovou
službu neobjednala, nevyužívám jí a ani v budoucnu ji využívat nehodlám.
Proto tímto prosím o deaktivaci této služby. Bohužel mám problémy s
telefonem, proto deaktivaci řeším e-mailem a ne požadovanou SMSkou. Jako
vstřícnost z mojí strany za Vaši nabídku bych Vám tímto ráda také něco
nabídla. Jsem tři měsíce matkou a zbývá mi část mateřského mléka. Nabízím
Vám tímto zbylé mateřské mléko, které moje dcera nespotřebuje, po dva
měsíce zdarma. Mléko je Vám kdykoli k dispozici na adrese, na kterou
zasíláte vyúčtování za vaše služby.
Věřím, že Vám mateřské mléko chutná a že budete stejně spokojen, jako když
pijete bežné mléko z obchodu. Tato nabídka platí od 24.7.2007 pro vás,
ředitele marketingových služeb, Miroslava Výborného. Krátce před vypršením
testovací doby 2 měsíců, vám pošlu SMSku na vámi uvedené telefonní číslo
(+420) 603 603 603. Pokud se Vám tato nabídka líbí, klidně ji využívejte i
po 2 měsících, po které máte nyní přebytečné mateřské mléko zdarma. Poté
Vám budu účtovat měsíční paušál ve výši 6 000,- Kč. Nepřejete- li si dále
mateřské mléko odebírat, pošlete prosím SMS zprávu ve tvaru "JA MIROSLAV
VYBORNY, REDITEL MARKETINGOVYCH SLUZEB, UZ NADALE NECHCI ODEBIRAT MATERSKE
MLEKO" na telefonní číslo +420 604 371 287. Náklady na odeslání této SMS
zohledněte prosím v mém měsíčním vyúčtování.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me