sobota 1. ledna 2011

nějaké další postřehy k mému notebooku Lenovo X201i

Zavítal jsem na stránky obchodů v USA a zjistil jsem hroznou věc - notebooky ve stejné konfiguraci, jako jsem koupil v Alze za zlevněných 25 litrů tam nabízejí za 600-700 USD, což je částka cca o 10 klacků nižší. Stejně amíci o těch noteboocích říkají, že že jsou sice dražší, ale i tak supr :o) Holt, mají jednodušší život, co se nákupu notebooků týče :o)

Jediným odlišením je to, že notebooky jsou vybaveny více RAM a menším diskem (já mám 320, v US nabízejí 160 GB)

Dál jsem objevil, že už ho začal někdo nabízet na aukru, právě v té 160 GB konfiguraci, připočítal si 10 klacků. Proč ne, jediné, co bych mu vytknul, proč sakra fotí obrazovku notebooku, kde je jasné logo DELL, takže na první pohled je jasné, že nabízí jakýsi paskvil.

image  image

Teď jsem si ještě všiml, že je nabízí s 64 bitovýma Win7, ale modely s procesorem i3 jdou ven s 32 bitovýma.

A co mě potěšilo, pozitivní recenze od uživatele :o) to mi prostě vždycky udělá radost:

http://www.amazon.com/Lenovo-Thinkpad-i3-370M-Processor-12-1-Wxga/product-reviews/B003VJ1VQ4/ref=pd_cp_pc_0_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1

volný překlad zde:

Jsem nucen napsat recenzi o nejlepší notebook, co jsem kdy vlastnil. Jsem se rozhodla dostat low-end X201i (na rozdíl od dražších modelů X201). Za cca 850 dolarů mém stroji přišel s Windows 7 Pro a fotoaparát.

Jsem právníkem a závisí na notebooky pro tabulky, videa a dokumentů databází. Za posledních deset let jsem se spoléhal na různé produkty Lenovo, ale v poslední době nepodařilo najít dostatečně malé, levné a dost rychle dost. Až do teď.

X201i je daleko lepší, než netbooky Byl jsem pomocí, a vstřícně menší než ostatní notebooky Lenovo Byl jsem pomocí.

X201i, i když možná ne, kteří mají stejný pocit jako robustní dražší notebooky Lenovo, je docela odolná. To není vše, stylový, a je návratem k Lenovo notebooků jsem před 8 lety, ale to přece všechno.

Důl přišel s 9 článkovou baterií, což je mnohem víc než dost dlouho cross-country lety. Ve skutečnosti, to nahradí můj netbook, který bych nosit na hodiny pro lehké čtení a poznámky. To nahradí můj robustnější a větší Lenovos pro databázi práci.

Dalším důvodem, proč jsem mnohem raději tento malý notebook přes netbooků je ukazatel hůl, která pro mě je nejúčinnější způsob, jak práci s myší kolem notebooku.

Poznámka:
Důl znamená Můj (notebook), překlad anglického Mine.
Hůl asi měl překladač na mysli Trackpoint, mezi českými znalci notebooků se ujal název Poštěvák.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me