sobota 8. ledna 2011

sobotní večer ve městě s blogovací bestií

Dneska jsem se rozhodl, že strávím večer se svou blogovací bestií ve městě. Potřebuju připravit asi 2-3 emaily a pak napsat jeden dokument, který mám už dlouho v plánu, nebaví mě to doma, takže jsem se rozhodl, že jako v amerických filmech vyrazím někam ven.

Musím taky využít svoji bestii, která byla drahá hlavně kvůli své nízké hmotnosti. Takže jsem ji zavřel do futrálu a vyrazil.

Naštěstí jsem našel dobré parkování v zóně pro volné parkování u Václaváku a nakonec se prošel I po novém několikapatrovém obchoďáku na václaváku ne nepodobnému americkému … luckys nebo tracys (nee, MACYs, asi) nebo jak se to jmenovalo … ceny příšerné, značky světové, všude plno rusů. Obchod pro mě nic moc.

Pak jsem se přesunul do Intersportu a opět konstatoval, že běžecké boty se prodávají tak 2200-3000, tudíž není pravda, jak mi kolega tvrdil, že za 15 stovek dostanu botu na běhání od Asicsu. Ha, ale I tady se mi poštěstilo, v týdnu jsem si vybral v nějakém Drapa sportu boty za 2200, na netu je měli nejlevnější za 2800, takže ty 2.2 litrů byla dobrá cena. V Intersportu jsem je ale objevil coby poslední pár slevněné na 1300. Takže supr, koupil jsem je, jsou sice o půl čísla nebo o číslo větší, ale to neva, na běhání je to údajně v poho.

Tak a nakonec jsem se přesunul do coffee heaven, abych tu splnil, co jsem si předsevzal. Objednal jsem si kafe za 69 79 Kč, našel si pěkné místečko a … je mi tu vedro na nohy, sakra. Ještě si zkusím povolit boty, ale vidím to černě. To tedy na blogery číhají pěkné vychytávky, se mi zdá. Příště si beru batoh s náhradníma light ponožkama Smile

Co dál? Až dopíšu pár mailů, naplánuju odečty energií, které budu jako předseda SVJ dělat, pustím se do přípravy mého business case. Zmiňuju to tady na blogu poprvé, ale už se mi to honí v hlavě minimálně měsíc. O co jde? Chci rozpracovat nějakou myšlenku, která dokáže vydělat nějaké, jakékoliv, peníze a celou věc dotlačit co nejdál, snad I do realizace. Pokud ne až tam, tak minimálně finalizovat business case.

Zrovna jsem si povolil boty, tak je to snad lepší. Navíc kvituju I to, že píšu všema 10 prsty, takže se tu s tím nemusím mořit moc dlouho a poslední věc – dost mě se.e to, že nový Live Writer zvětšuje písmeno I . Taky mu dali úplně nové ovládání ve stylu nového Office, to mě taky se.e, asi si nainstaluju nějakou starou verzi.

Nicméně pojďme zpět k business casům. S kamarádem Kachlíkem (jméno je vymyšleno) jsme se kdysi opili a nějak se dohodli, že nám nezbude nic jiného, než začít podnikat. Kachlík operoval s nějakým casem projektu půjčování peněz mezi fyzickými osobami, že už to funguje někde v anglii, ale poslední info je, že už se to rozjíždí I u nás minimálně ve 2 projektech. Už nějakou dobu nosím v hlavě podobnou myšlenku, ale ne jak bylo plánováno ve zmíněném projektu tzn. mnoho lidí půjčuje mnoha lidem, ale ve verzi jeden člověk půjčuje mnoha lidem. Mě tedy šlo o klasickou realizaci lichvářské aplikace na internetu, ale to sem teď nepatří. Takže projekt nám někdo ukradl, ale jak jsme se s Kachlíkem v opilosti shodli, podnikání není o jedné zrealizované myšlence, ale o kontinuální realizaci mnoha nápadů, takže to, že nám vyfoukli jeden, na tom úplně nezáleží.

Takže co dál? Mezi vánocemi mě napadlo, když jsem hledal nějaký email (to je moje záliba, zkoumat identity lidí na netu), udělat nějakou aplikaci ve stylu “hledám všude, kde to jde” automatizovaně. Funguje to I ve spojených státech, myslím na serveru 123people.com. Máme už několik míst, kde se dá hledat, je to facebook, různé weby na českém internetu, jako je lide.cz, blogy, obchodní rejstřík, Ares. Já už jsem se takhle domáknul spousty souvislostí, jde například napojit Obchodní rejstřík na obchodní podíl, vyhledávat jména napříč firmami a budovat něco jako pavouka různých souvislostí.

Pro koho je to zajímavé? Pro lidi, kteří si googlují souvislosti stejně jako já, pak například pro nájemce nemovitostí, HR oddělení firem, podnikatele (např. zajímá vás, jestli jedna z firem člověka, který se s vámi chystá obchodovat, je zrovna v likvidaci? já myslím, že ano Smile). V neposlední řadě je to zajímavé pro ony "pseudobankovní" instituce, aby ověřily identitu vaší osoby na netu, ošmatlaly si třeba počet hvězdiček na Aukru a kdoví co ještě.

Takže práce je hodně, jde jen o nalezení aplikace. Dokonce si myslím, že vhodné vložení reklam do vyhledávacích stránek mnohé dokáže a následně se dají služby I zpeněžit přístupné například přes webové služby.

That’s all for today, práce čeká Smile

Už tu sedím asii … nevím, možná 45 minut a baterka je na 83 procentech …

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me