úterý 1. prosince 2009

historie mého obchodování za poslední dva roky

Jak jsem tu už několikrát zmínil, mám strategii koupit cca 1 akcii ČEZu měsíčně. Toto realizuji cca 1x za dva měsíce, protože BrokerJet má zvýšené poplatky 60 Kč za obchod.

Z obrázku je pěkně vidět vývoj poplatků a i vývoj ceny.

Mimo to mám ještě několik málo (asi 5) akcií ČEZu a pár kousků NWR na účtě u Patria Direct.

I když v tuto chvíli prodělávám asi 20% své investice (možná je to jen 15), protože u Patrie mám daleko nižší průměrnou cenu (teď u BrokerJetu 1043 Kč na akcii, kupoval jsem i za 1300, viz obrázek), nehodlám na své strategii nic měnit, za pár let budu mít pěknou sumičku akcií, používám to jako lehce adrenalinové spoření a dokonce si myslím, že i kdyby akcie nestouply, na dividendovém výnosu ten svůj výnos dřív nebo později doklepu alespoň na nulu.

I tak se nebojím prohlásit, že podle mě je cena akcie ČEZu rozhodně nad 1000 Kč, ideálně někde mezi 1200-1300.

Komu to z přiloženého přehledu není patrné, tak to řeknu narovinu – kdykoliv začnu nakupovat akcie, trhy padají. Nyní už kupuju dva roky a od té doby trhy klesají téměř nepřetržitě. Nevím, jestli je to smůla nebo úděl... :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me