pátek 26. prosince 2008

sháníte nové zvonění na Nokii?

nebo na jakýkoliv jiný mobil?

Před nedávnem jsem si koupil telefon Nokia N73 a několik týdnů poté jsem se rozpomněl na upozornění na SMS cab.aac, které jsem kdysi používal na Nokii N70, která ho měla v základní nabídce.

Chvíli jsem ho hledal, podle diskusí na netu jsem očividně nebyl sám, ale nenašel jsem ho. Až včera jsem objevil website Nokiasymbianthemes.com a tam byla celá sada zvonění nejen z nokie N70, ale pro všechny v současnosti prodávané nokie.

Takže jsem zvonění vyhledal, našel a kdo ho chce, může ho mít odsud.

Na tomto websitu je k dispozici i spousta témat, ale stále jsem nenašel uspokojivou odpověď na problém s vypršelým certifikátem.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me