pondělí 24. prosince 2007

Need for speed PRO STREET

Neodolal jsem a stáhnul jsem si do mobilu hru Need for speed pro street za 90 Kč.
(mimochodem, pokud chce někdo ušetřit, podívejte se sem, jestli přes torrent něco, třeba s označením Mobile, už někdo nenasdílel )

Není to tak hrozné, cenově to pro mě odpovídá.
Zvuk je příšerný, hra je hratelná, přijde mi to až příliš jednoduché, ale zatím jsem si tam projel jen 2 trasy, možná to bude obtížnější. ( občas se mi dokonce zdálo, že auto zatáčí samo ).
Na fóru si lidi stěžují, že i na novějších Nokiích jim to jde pomalu a že se to dost trhá. Osobně jsem na tyto věci háklivý, tzn. kdyby tomu tak bylo, dost by mi to vadilo, ale na mé loserovské Nokii N70 to běželo v pohodě.

Něco zajímavého o hře jde dohledat i zde.
Návod pro zvědavce - pokud nevíte, co je to torrent a jak ho používat, už jsem o tom v tomto blogu psal v září - klikněte zde.



Download Need for speed Pro Street from Torrent network by clicking here. (see Mobile version )
If you don't know what's torrent and how to download torrent files from the internet - simply follow these instructions.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me