pondělí 27. prosince 2010

what’s going on during my Xmass?

Vánoce jsem začal minulý čtvrtek půldenní prací a půldenní cestou na Moravu. Když jsem tak přemýšlel, co budu o vánočních svátcích podnikat, rozhodl jsem se, že se naučím pronikat do zabezpečených wifi sítí, takže jsem ještě ve čtvrtek jel do alzy koupit TP-Link TL-422G, kterej by měl zvládat packet injection, stálo to okolo 3 stovek, v alze jsem se ani moc nezdržel, takže jsem okolo 15h vyrazil do Olmiku.

Cesta v pohodě, nic zvláštního, spousta aut, ale nebylo to tak hrozný, jako na začátku letních prázdnin. Navíc jsem jel po 2 měsících a to ještě za světla, takže jsem si cestu celkem užíval Smile

Ještě bych zmínil, že týden předtím jsem opět vyměkl z neuvěřitelné bolesti čela a doběhl k doktorce na kožní. Opět proběhlo obviňování, že se nemám co divit, když beru kortikoidy. Trošku jsem jí tam zahrál na city, že je vůbec neberu a že mě to hrozně bolí, což byla dokonce I pravda, takže se slitovala a jednala se mnou celkem normálně. Když jsme probírali, co mi má předepsat, tak se mě zeptala, jestli jsem si v srpnu koupil ten Sensibio DS, co mi tenkrát říkala. Řekl jsem jí, že ne, protože jsem ho zapomněl, tak mi ho předepsala znovu. Jak jsem později zjistil, tahla mastička mi vyrážku okamžitě vyléčila, takže jsem se trápil jak debil od srpna do prosince a mohl jsem mít pokoj, kdybych ji poslechl hned. Dlužno teda říct, že to ještě nemám vyléčené, ale mám pokoj, dokonce vydržím si to nemazat skoro 2 dny. Hlavně, že mám klid.

Zajímavé je, jak rychle člověk zapomene na to, co ho sralo asi půl roku. Já už týden po uvolnění vůbec nevnímám, že už mě nic nebolí.

Takže po doražení do Olomouce jsem začal žrát jako kyselina, asi 3 večery jsem se jebal s tou pojebanou wifinou, co mi na notebooku nefungovala, jen na dokreslení, už se s tím jebu asi od půlky listopadu, což u notebooku, kterej je 2x dražší, než ostatní notebooky celkem zamrzí. Nakonec jsem zjistil, že byla wifi karta nastavená tak, aby šetřila energii, což ve vyjádření Windows 7 znamená, že neuvěřitelně zpomalí komunikaci. To dost nasere…

Co dál? Proběhly dárky, návštěvy, zítra proběhne návštěva bystřiček no a ve středu jedu zas do Prahy Smile

that’s all for now …

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me