sobota 11. prosince 2010

nakreslila jsem si Jakuba

Dneska jsem byl ve své oblíbené čínské restauraci poblíž Strossmayerova náměstí a oslovila mě tam starší paní, že vypadám jako její vnuk Jakoubek a dala mi nějaké psaní s jeho obrázkem.

Poté mi dala i další papíry, možná je sem přepíšu, takže nyní přikládám alespoň tu s Jakoubkem :o)

Nakreslila jsem si Jakuba,
abych tady nebyla sama.
On je tu se mnou,
i na obraze s Pannou Marií,
na jiném se dívá na Eucharistii.
Jenom mého Beránka v trní
na dalším obraze
sletl si se svatým Josefem.
To mě nemrzí, vždyť nemohl vědět,
jak žiju v trní s Kristem,
Jakoubkovo upřímné srdce je čisté.
Mluví česky i německy,
co školy chodí pěšky,
má ji za rohem.
Můj Pane, pomáhej mu,
bez Tvé pomoci nic nezmůžem.
Buď s námi, Panno Maria,
aby Tvá ochrana nás nikdy neopustila.
Tvá Oběť, můj Ukřižovaný,
aby nebyla marná.
Vždyť Tvá krev bolestivě tekla.

Zdislava Marie, 26. února 2010

Posted by Picasa

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me