úterý 28. prosince 2010

SSD disky – nová móda

Poslední týden jsem si pročetl několik diskusních fór o dražších noteboocích a jak v českých, tak I v zahraničních mnoho uživatelů psalo něco ve smyslu: koupil jsem si notebook xy a jediné, co jsem udělal, je to, že jsem vyhodil harddisk a koupil si SSD (většinou psali 128 GB nebo 256 GB, přitom jejich původních harddisky byly od 320 GB do půl TB).

Co je to za divnou módu? Já jsem se svým HDD spokojenej Smile

A mimochodem, jsou tedy výrobci mimo, když prodávají dražší notebooky s klasickýma harddiskama a hodně uživatelů je okamžitě vyměňuje?

A proč nejsou na aukru a ebayi štosy levných harddisků? Smile

třebaaa tady je nějaká diskuse, o které mluvím: http://forums.lenovo.com/t5/X-Series-ThinkPad-Laptops/X201-configuration/m-p/227054

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me