neděle 28. února 2010

další sleva od Oskara

Před nedávnem jsem psal, jak mi Vodafone dal slevu na hlasovém tarifu: http://bbone99.blogspot.com/2009/10/vodafone-kontak-s-winback-linkou.html

Doba dozrála, pořídil jsem si dotykový telefon s internetem a celá hračka v kapse se mi stává hlavně prostředkem komunikace, nikoliv hlasové. Tzn. sms, maily, facebook. Volám jen málo. Je pravda, že v práci mám telefonu až pokrk a rozhodně nemám v úmyslu přijít domů a obvolávat lidi...

Takže jsem doklusal do Vodafonní prodejny rozhodnutý nechat si dát předplacenou kartu a žádný diskuse. Prostě jsem si říkal, že karta je pro mě to nejlepší. Platil bych si internet za 177 a co bych provolal, to bych zaplatil. Takže s DPH bych v tom byl asi za 2 kila bez mluvení.

Tohle jsem řekl operátorovi a ten mi učinil zajímavou nabídku. Dá mi tarif 119 (s 25 minutami) a Internet, obojí za 50% slevy, takže 60 Kč + 90 Kč, což je 150 bez DPH, asi 180 s DPH.

Na to jsem mu neměl co říct, nabídku jsem přijal ... takže uvidíme, jak se to vyvine.

Dokonce řekl, že jestli s tím budu spokojenej, ať za rok zavolám znovu, že mi to bez problémů prodlouží...

To je, co? 5 minut hovoru, nikoho jsem nepřemlouval, ani jsem to neměl v úmyslu. Ale je pravda, že jsem minulej měsíc za 13 minut mluvení a 10 smsek a cca 15x kouknutí do mailu zaplatil asi 560 Kč... Tento měsíc mám totéž za 470. Takže minimálně 2 měsíce budu čerpat slevu, abych tohle přeplacení trošku sklepal...

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me