sobota 11. dubna 2009

střípky z dnešního dne

nebudu psát komplikované příběhy, snad tedy jen letem světem z toho, co jsem dneska dělal:

- práce napůl na terase, napůl doma v bytě na novém stolku z Ikey, celkově spokojenost, ale ne úplně 100%, prostě se na něm píše celkem v pohodě

- v Ikey jsem si koupil mimo jiné i zářivku nad zrcadlo, ramínka a nějakou svítilnu do zásuvky, která má senzor na světlo a rozsvítí se, když je tma ... je to nějaká LED svítilna, nemá za účel intenzivně svítit, prostě jen tak pro orientaci v prostoru

- v Novodvorská Plaza jsem si oblíbil obchod Next Clearance, už jsem si tam koupil kalhoty, které už jsem jednou měl, v normálních Nextech stojí cca 1000-1200, tam za 400 Kč, dneska jsem ji koupil košili zlevněnou z 1200 na 200 ... můžu doporučit, nemají tam sice plný sortiment, ale trička, košile, kalhoty ... pánské, dámské, dětské

- rozhodl jsem se, že se v pondělí pojedu na Vysočinu, podívat se mimo jiné na svého oblíbeného pejska :o) dám si tam s ním procházku, už se celkem těším...

- v uplynulém týdnu proběhly 2 testy kuchyně, štve mě varná deska Mora, jinak jsem celkem spokojený. na desce nefunguje jedna plotýnka a když je horká, nejdou tam kvůli přílišné teplotě nastavovat jednotlivé plotýnky, resp. jdou, ale jsou moc horké ... takže budu reklamovat a uvidím, co s tím...

- taky jsem se byl podívat v Modřanech, sice ještě nemám v praze brusle, takže jen tak pro zajímavost, jestli už se bruslí ... takže ano, už se bruslí :o)

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me