sobota 11. dubna 2009

můj pracovní víkend na terase .o)

Dneska jsem měl v plánu dát si opět pracovní víkend, ale díky své lenoře jsem zůstal doma, jel si koupit nějaký stoleček, abych si mohl u psaní specifikací normálně sednout a nemusel sedět s nohama křížem.

Zvítězil stoleček z Ikey, za asi 500 Kč, který je nabízen v černé, modré a červené barvě. Vzhledem k ostatním kusům nábytku zvítězila černá. Možnosti nastavení jsou jak v naklápění "pracovní desky" z vodorovna až po nějaký smysluplný sklon pro práci s notebookem, sklon je patrný z fotografie. Mimo to je deska, pokud se tomu tak dá říct, taková drsnější, takže notebook na ní drží, i přesto, že třeba ten můj nemá nijaké zvlášť přilnavé gumy na spodku. Dokonce nesjíždí ani myš, takže pro práci je celé řešení celkem OK. Jinak je stolek nastavitelný i do výšky, na fotce je asi v nejnižší úrovni, ale dá se nastavit i výš.

Kvůli němu jsem nastartoval i svůj pseudo wifi router, což je ADSL router a když se do něj píchne jako jeden z klientů ethernet přístup na net, umožní připojit až jednoho ( :o) ) wifi klienta. Už mám ale od kolegy z práce objednaný nějaký normální wifi router, tak už se snad budu připojovat jako každý normální člověk.

----Tato zpráva byla poslána z mobilního telefonu.

0 komentářů:

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me